Spoločnosť GreenWay od 13. mája 2024 pristúpi k zmene Všeobecných obchodných podmienok. Zmeny nijako neovplyvnia poskytované služby a ani ceny, ale prinesú zákazníkom lepší prehľad o ich využívaní a priebežnú kontrolu nákladov.
Od 13. mája 2024 GreenWay zavádza zmenu vo frekvencii účtovania platených služieb nabíjania a s tým spojené vystavenie daňového dokladu tak, aby zjednotili svoj systém s európskymi štandardmi.
Od uvedeného dátumu sa frekvencia vystavovania faktúr zmení z mesačnej bázy na dennú. To znamená, že napríklad všetky nabíjania zákazníka uskutočnené dňa 15. mája 2024 budú spočítané a zúčtované na jednej faktúre, ktorá bude vystavená hneď nasledujúci deň, t.j. 16. mája 2024.
Úhrady faktúr budú aj naďalej prebiehať automaticky zo zákazníkom priradenej platobnej karty.
Zmena sa týka len platených nabíjaní, uskutočnených nad rámec voľných kWh obsiahnutých v programoch Energia Plus a Energia Max a všetkých nabíjaní v rámci programu Energia Štandard. Poplatok za mesačný program bude aj naďalej účtovaný na začiatku kalendárneho mesiaca. Prehľad faktúr majú zákazníci vždy k dispozícii v Klientskej zóne, v časti Faktúry.
Ďakujeme, že ste s nami a využívate služby GreenWay.
Tím GreenWay
FAQ - Často kladené otázky
1. Čo znamená denná fakturácia?
Denná fakturácia znamená, že všetky vaše nabíjania z jedného dňa sú spočítané a faktúra je vám vystavená nasledujúci deň.
2. Ako to bude konkrétne prebiehať?
Napríklad, ak dňa 15. mája uskutočníte štyri nabíjania, nasledujúci deň ráno 16. mája obdržíte faktúru za všetky nabíjania z predchádzajúceho dňa.
3. Kedy dostanem faktúru za mesačný program (Energia Plus/Energia Max)?
Faktúra za mesačný program je vystavená vždy na začiatku nového mesiaca. Ak si mesačný program aktivujete prvýkrát, program bude aktívny okamžite a faktúra vám bude vystavená rovnako ihneď.
4. Bude treba faktúru uhrádzať manuálne?
Nie, faktúra sa automaticky zúčtuje z platobnej karty priradenej k vášmu kontu tak ako doteraz.
5. Aká je splatnosť faktúry?
Faktúra je splatná v deň jej vystavenia. Odporúčame zabezpečiť dostatočné finančné prostriedky na platobnej karte.
6. Ako mám faktúry uhrádzať?
Faktúry sa automaticky zúčtujú z platobnej karty priradenej k vášmu kontu. Prosím, zabezpečte dostatočné prostriedky na karte.
7. Je možné zasielať faktúry na inú ako prihlasovaciu adresu?
Áno, ak si prajete faktúry posielať na inú e-mailovú adresu (napr. finančné oddelenie), kontaktujte nás na [email protected] a nastavíme zasielanie podľa vašich požiadaviek.
8. Kde nájdem sumár všetkých faktúr?
Sumár faktúr nájdete v Klientskej zóne, v ľavom menu pod časťou Faktúry.
9. Kde nájdem prehľad svojich nabíjaní?
Prehľad vašich nabíjaní nájdete v Klientskej zóne, v časti "Nabíjania". Tu si môžete nabíjania filtrovať podľa časového obdobia, konkrétneho konektora a ďalších kritérií, a údaje exportovať vo formátoch ako .xlsx, .xls, .csv a pod.