Nabíjacia RFID (radio frequency identification card) karta sa používa na začatie a ukončenie nabíjania.Karta Vám umožňuje spustiť nabíjania na našich a partnerských nabíjacích staniciach. Nejedná sa o platobnú kartu (za nabíjania Vám bude na konci mesiaca vystavená faktúra). Každá karta má vlastné identifikačné číslo, ktoré slúži na identifikáciu karty (napr. v prípade straty…).
Ďalšie otázky z tejto témy
Koľko stojí nabíjacia RFID karta?
Ak vlastním viacero elektrických vozidiel, potrebujem pre každé nabíjaciu kartu, alebo môžem nabíjať všetky autá pomocou jednej karty?
Môžem obdržať viacero nabíjacích kariet?
Kedy po registrácií obdržím svoju nabíjaciu RFID kartu?
Čo spraviť ak po registrácií neobdržím kartu dlhšiu dobu?
Čo mám spraviť, ak som stratil, či poškodil svoju nabíjaciu kartu?
Môžem začať nabíjať aj bez nabíjacej karty?
Je moja nabíjacia karta prenosná, môže ju používať aj niekto iný?
Čo mám robiť ak nabíjacia stanica nereaguje na moju nabíjaciu kartu?
Ak vlastním viacero elektrických vozidiel, potrebujem pre každé nabíjaciu kartu, alebo môžem nabíjať všetky autá pomocou jednej karty?
Karta je viazaná na osobu, nie na vozidlo. S jednou kartou teda môžete nabíjať viacero vozidiel. Ak si želáte pre každé vozidlo osobitnú nabíjaciu kartu, pozrite sa sem.
Môžem obdržať viacero nabíjacích kariet?
Nabíjacia karta je viazaná na konkrétnu osobu. Tj. každý registrovaný zákazník má svoju vlastnú nabíjaciu kartu. Novú kartu však môžete obdržať ak:
1.) pridaním nového “vodiča” môžete vo Vašom účte prostredníctvom Client Zone. Ak pridáte nového “vodiča” do Vášho účtu, bude V
2.) Ak si prajete ďalšiu kartu, je potrebné vytvoriť novú registráciu, alebo pridať nového “vodič” vo Vašom účte. Po pridaní nového vodiča do Vášho účtu, bude fakturácia smerovať na Vás. Pridať nového “vodiča” môžete vo Vašom účte prostredníctvom Client Zone.
Kedy po registrácií obdržím svoju nabíjaciu RFID kartu?
Nabíjacie karty odosielame do 3 pracovných dní po registrácií. Doručenie môže trvať pár dní, prípadne dlhšie, ak je karta doručovaná do zahraničia. Doručenie karty do zahraničia môže trvať až dva týždne od registrácie.
Čo spraviť ak po registrácií neobdržím kartu niekoľko dní?
Samozrejme Vám kartu vieme poslať opätovne. Stačí, ak sa nám ozvete na tč. +421 233 056 236 alebo nám napíšte priamo na e-mail info@greenway.sk
Čo mám spraviť, ak som stratil, či poškodil svoju nabíjaciu kartu?
Radi Vám vydáme novú nabíjaciu kartu. V takomto prípade nás môžete kontaktovať na tč. +421 233 056 236 alebo nám napísať priamo na e-mail info@greenway.sk. Pamätajte, že vydanie duplikátu nabíjacej karty je spoplatnené sumou 5,-€
Môžem začať nabíjať aj bez nabíjacej karty?
Áno. Nabíjanie môžete začať aj po Vašej registrácií, priamo z našej webovej aplikácie Driver zone. V takom prípade sa prihláste do našej webovej aplikácie Driver zone, vyhľadajte lokalitu, na ktorej sa nachádzate a po zvolení správneho konektora si môžete pripojiť konektor do Vášho auta. Následne začnete nabíjať kliknutím na možnosť „Spustiť nabíjanie“.
Čo mám robiť ak nabíjacia stanica nereaguje na moju nabíjaciu kartu?
Ak by sa pri nabíjaní vyskytli akékoľvek nezrovnalosti, môžete nás non-stop kontaktovať na čísle +421 233 056 236. Samozrejme, môžete začať nabíjanie prostredníctvom našej webovej aplikácie Driver Zone.
Je moja nabíjacia karta prenosná, môže ju používať aj niekto iný?
Na nabíjaciu kartu je viazaná aj Vaša fakturácia. Ak kartu niekomu požičiate, príde na konci mesiaca faktúra Vám.