GreenWay Infrastructure s.r.o., Šustekova 49, 851 04 Bratislava
x

Platobná karta je potrebná pre potvrdenie Vašej registrácie a jednoduchšiu fakturáciu. Doteraz bolo potrebné faktúru každý mesiac manuálne uhrádzať. Po pridaní platobnej karty bude suma faktúry automaticky stiahnutá a na Váš e-mail obdržíte už iba faktúru, ktorá nevyžaduje žiadne ďalšie kroky.

Ďalšie otázky z tejto témy

Prečo mám potvrdiť zmeny vo svojom konte, prečo sú tie zmeny potrebné?

V rámci našej siete GreenWay sme pripravili veľa nových zmien, ktoré Vám poskytnú oveľa viac výhod. Niektoré z týchto zmien (napr. roaming za domáce ceny) si vyžadovali aj zmenu našich VOP a preto je potrebné ich potvrdiť, rovnako Vaše kontaktné údaje a pridať k účtu platobnú kartu. Najväčšie z týchto zlepšení sú:
  • už nemusíte myslieť na to, koľko zaplatíte v ktorej krajine a sieti - s mesačným programom od GreenWay nabíjate všade za rovnakú cenu
  • pri mesačných programoch sú ceny za nabíjanie ešte výhodnejšie
  • pri nočnom AC nabíjaní Vám nebude účtovaný časový poplatok (tzv. parkovné)
  • pre jednoduchšie a komfortnejšie nabíjanie sme pre Vás pripravili mobilnú aplikáciu
  • čaká Vás rozširovanie nabíjacích lokalít a zvyšovanie výkonu na vybraných lokalitách (až do 150 kW)
  • zaviedli sme priradenie platobnej karty k Vášmu účtu a následnú jednoduchú fakturáciu

Kedy začínajú platiť nové cenové programy/nové služby?

Nové cenové programy sú platné od 6.11. 2019. Do konca novembra, t. j. do 30.11.2019 bude prebiehať tzv. „prechodné obdobie“, kedy bude možné využívať naše služby ešte aj so starými programami Energia a ONE. Od 1.12.2019 bude nabíjanie možné už len v rámci nových cenníkových programov „Energia Standard“, „Energia Plus“ a „Energia Max“. Ak ste našim klientom a ešte ste nepotvrdili zmenu údajov, prosím urobte tak čo najskôr

Mám používať radšej Driver Zone alebo mobilnú aplikáciu?

Oveľa jednoduchšie je používať mobilnú aplikáciu. Do Driver Zone je potrebné sa zakaždým prihlasovať. Ak by ste si chceli pozrieť informácie o Vašich minulých nabíjaniach, Vašich faktúrach či konte, museli by ste sa opäť prihlásiť do Client Zone. Do aplikácie Vám stačí prihlásiť sa raz a máte prístup ku všetkým Vašim údajom a možnostiam na jednom mieste, ktoré boli predtým rozdelené na Driver Zone & Client Zone

Ako funguje „Roam like at home“ – „Roamuj za svoje ceny“?

Roam like at home alebo „roamuj za svoje ceny“ je v rámci elektromobility úplne nový prístup k nabíjaniu na nabíjačkách iných prevádzkovateľov. Znamená to, že u našich roamingových partnerov môžete nabíjať za rovnaké ceny ako v sieti GreenWay. Tým pádom napr. na Slovensku už nemusíte rozmýšľať, do ktorej siete nabíjacia stanica patrí. Rovnako v zahraničí môžete za rovnaké ceny nabíjať na staniciach najväčších poskytovateľov nabíjacích služieb v okolitých krajinách. Zoznam našich roamingových partnerov si môžete pozrieť tu.

Som zákazníkom GreenWay, ale nepamätám si svoje prihlasovacie údaje. Čo mám robiť?

Roam like at home alebo „roamuj za svoje ceny“ je v rámci elektromobility úplne nový prístup k nabíjaniu na nabíjačkách iných prevádzkovateľov. Znamená to, že u našich roamingových partnerov môžete nabíjať za rovnaké ceny ako v sieti GreenWay. Tým pádom napr. na Slovensku už nemusíte rozmýšľať, do ktorej siete nabíjacia stanica patrí. Rovnako v zahraničí môžete za rovnaké ceny nabíjať na staniciach najväčších poskytovateľov nabíjacích služieb v okolitých krajinách. Zoznam našich roamingových partnerov si môžete pozrieť tu.

Ako mám začať nabíjať cez mobilnú aplikáciu?

Mobilná aplikácia je dostupná vo verzii pre Android aj pre iOS. Po nainštalovaní je potrebné sa prihlásiť a následne budete môcť spustiť nabíjanie. Na mape nabíjacích staníc kliknete na lokalitu, kde sa nachádzate a pri Vašom konektore zvolíte možnosť „Nabíjať“. Následne pripojíte vozidlo k nabíjačke a nabíjanie začne. Nabíjanie rovnako ukončíte v aplikácii, kliknutím na možnosť „Ukončiť“

Ktorý cenový program je pre mňa ten správny?

Ak sa neviete rozhodnúť, ktorý cenový program si vybrať, pripravili sme pre Vás kalkulačku programov. Zadáte údaje o Vašich nabíjaniach a systém vypočíta, ktorý program je pre Vás najvhodnejší.

Prečo mám uviesť údaje o svojom vozidle?

Ak sa neviete rozhodnúť, ktorý cenový program si vybrať, pripravili sme pre Vás kalkulačku programov. Zadáte údaje o Vašich nabíjaniach a systém vypočíta, ktorý program je pre Vás najvhodnejší.

Prečo musím potvrdzovať svoje údaje?

Potvrdenie údajov ako e-mailová adresa a telefónne číslo je jedným z krokov, ako zvýšiť bezpečnosť Vášho konta. Slúži na overenie a potvrdenie správnosti a aktuálnosti Vašich kontaktných a prihlasovacích údajov.

Ako dokončím zmenu vo svojom konte?

Po prihlásení do Vášho konta v Client Zone sa Vám v ľavej časti obrazovky, pod možnosťami konta, zobrazujú všetky časti, ktoré je potrebné aktualizovať/doplniť (e-mail, telefónne číslo, platobná karta). V mobilnej aplikácii si kliknite na možnosť „Profil“ a následne sa Vám všetky časti pre doplnenie zobrazia pod menu.

Čo mám robiť ak nechcem nový cenový program?

Pre využívanie našich služieb je potrebné Vám odporúčame aktivovať si jeden z našich nových cenových programov. Môžete síce využiť aj možnosť jednorazového nabíjania, nevýhodou však je vyššia cena a potreba vypĺňať údaje pri každom nabíjaní. Ak sa neplánujete nabíjať často, odporúčame Vám základný program „Energia Standard“ bez mesačného poplatku, kde platíte iba za energiu, ktorú nabijete.

Kedy je posledný deň, kedy môžem nabíjať v rámci svojho „starého“ programu Energia / ONE?

V rámci svojho starého programu môžete nabíjať ešte do 30.11.2019 vrátane. Od 1.12.2019 už potrebujete mať aktivovaný jeden z nových programov „Energia Standard“, „Energia Plus“ a „Energia Max“. Ak ste naším klientom a ešte ste nepotvrdili zmenu údajov, prosím urobte tak čo najskôr.