GreenWay Infrastructure s.r.o., Šustekova 49, 851 04 Bratislava
x

Nabíjacie karty/kľúčenky odosielame do 3 pracovných dní po registrácii. Doručenie môže trvať pár dní, prípadne dlhšie, ak je karta/kľúčenka doručovaná do zahraničia. Doručenie do zahraničia môže trvať až dva týždne od registrácie.

Ďalšie otázky z tejto témy

Čo je nabíjacia RFID karta/kľúčenka?

Nabíjacia RFID (radio frequency identification) karta/kľúčenka (od 10.06.2019 máte pri registrácii možnosť vybrať si kartu alebo kľúčenku) sa používa na začatie a ukončenie nabíjania. Umožňuje Vám spustiť nabíjanie na našich a partnerských nabíjacích staniciach, ako aj na nabíjačkách našich roamingových partnerov. Nepoužíva sa na platbu (za nabíjania Vám bude na konci mesiaca vystavená faktúra). Každá karta/kľúčenka má vlastné identifikačné číslo, ktoré slúži na Vašu identifikáciu (napr. v prípade straty).

Koľko stojí nabíjacia RFID karta/kľúčenka?

Vystavenie a poslanie prvej nabíjacej karty/kľúčenky je zadarmo. Pri jej poškodení, či strate sa účtuje 5,-€ za vydanie náhradnej karty/kľúčenky.

Ak vlastním viacero elektrických vozidiel, potrebujem pre každé nabíjaciu kartu/kľúčenku, alebo môžem nabíjať všetky autá pomocou jednej?

Karta/kľúčenka je viazaná na osobu, nie na vozidlo. S jednou kartou/kľúčenkou teda môžete nabíjať viacero vozidiel. Ak si želáte pre každé vozidlo osobitnú nabíjaciu kartu/kľúčenku, pozrite sa sem.

Môžem obdržať viacero nabíjacích kariet/kľúčeniek?

Nabíjacia karta/kľúčenka je viazaná na konkrétnu osobu. To znamená, že každý registrovaný zákazník má svoju vlastnú. Novú kartu/kľúčenku však môžete obdržať: 1.) pridaním nového “vodiča” vo Vašom účte v mobilnej aplikácii alebo na webstránke v Client Zone. Ak pridáte nového “vodiča” do Vášho účtu, bude spravovaný a fakturovaný v rámci Vášho účtu. 2.) Ak si prajete ďalšiu kartu/kľúčenku, ktorá má byť „fakturovaná“ samostatne, je potrebné vytvoriť novú registráciu.

Kedy po registrácii obdržím svoju nabíjaciu RFID kartu/kľúčenku?

Nabíjacie karty/kľúčenky odosielame do 3 pracovných dní po registrácii. Doručenie môže trvať pár dní, prípadne dlhšie, ak je karta/kľúčenka zasielaná do zahraničia. Doručenie do zahraničia môže trvať až dva týždne od registrácie.

Čo spraviť ak po registrácii neobdržím kartu/kľúčenku dlhšiu dobu?

Samozrejme Vám kartu/kľúčenku vieme poslať opätovne. Stačí, ak sa nám ozvete na t.č. +421 233 056 236 alebo nám napíšte priamo na e-mail [email protected]

Čo mám spraviť, ak som stratil či poškodil svoju nabíjaciu kartu/kľúčenku?

Radi Vám vydáme novú nabíjaciu kartu/kľúčenku. V takomto prípade nás môžete kontaktovať na t.č. +421 233 056 236 alebo nám napísať priamo na e-mail [email protected] Vydanie duplikátu nabíjacej karty/kľúčenky je spoplatnené sumou 5,-€.

Môžem začať nabíjať aj bez nabíjacej karty/kľúčenky?

Áno. Nabíjanie môžete začať aj ihneď po Vašej registrácii a to prostredníctvom mobilnej či webovej aplikácie (Driver zone). V takom prípade po prihlásení vyhľadajte lokalitu, na ktorej sa nachádzate, a po zvolení konektora môžete pripojiť Vaše auto. Následne začnete nabíjať kliknutím na možnosť „Nabíjať“ / „Spustiť nabíjanie“.

Je moja nabíjacia karta/kľúčenka prenosná, môže ju používať aj niekto iný?

Áno. Za nabíjaciu kartu/kľúčenku je však zodpovedný a aj faktúru obdrží jej vlastník.

Čo mám robiť ak nabíjacia stanica nereaguje na moju nabíjaciu kartu/kľúčenku?

Ak by sa pri nabíjaní vyskytli akékoľvek nezrovnalosti, môžete nás non-stop kontaktovať na čísle +421 233 056 236. Samozrejme, nabíjanie môžete začať aj prostredníctvom našej webovej aplikácie Driver Zone.

Ak vlastním viacero elektrických vozidiel, potrebujem pre každé nabíjaciu kartu/kľúčenku, alebo môžem nabíjať všetky autá pomocou jednej?

Karta je viazaná na osobu, nie na vozidlo. S jednou kartou teda môžete nabíjať viacero vozidiel. Ak si želáte pre každé vozidlo osobitnú nabíjaciu kartu, pozrite sa sem.

Môžem obdržať viacero nabíjacích kariet/kľúčeniek?

Nabíjacia karta/kľúčenka je viazaná na konkrétnu osobu. To znamená, že každý registrovaný zákazník má svoju vlastnú. Novú kartu/kľúčenku však môžete obdržať: 1.) pridaním nového “vodiča” vo Vašom účte v mobilnej aplikácii alebo na webstránke v Client Zone. Ak pridáte nového “vodiča” do Vášho účtu, bude spravovaný a fakturovaný v rámci Vášho účtu. 2.) Ak si prajete ďalšiu kartu/kľúčenku, ktorá má byť „fakturovaná“ samostatne, je potrebné vytvoriť novú registráciu.

Čo spraviť ak po registrácii neobdržím kartu/kľúčenku niekoľko dní?

Samozrejme Vám kartu vieme poslať opätovne. Stačí, ak sa nám ozvete na tč. +421 233 056 236 alebo nám napíšte priamo na e-mail [email protected]

Čo mám spraviť, ak som stratil, či poškodil svoju nabíjaciu kartu/kľúčenku?

Radi Vám vydáme novú nabíjaciu kartu. V takomto prípade nás môžete kontaktovať na tč. +421 233 056 236 alebo nám napísať priamo na e-mail [email protected] Pamätajte, že vydanie duplikátu nabíjacej karty je spoplatnené sumou 5,-€

Môžem začať nabíjať aj bez nabíjacej karty/kľúčenky?

Áno. Nabíjanie môžete začať aj po Vašej registrácii, priamo z našej mobilnej alebo  webovej aplikácie. Po prihlásení vyhľadajte lokalitu, na ktorej sa nachádzate a po zvolení správneho konektora si môžete pripojiť konektor do Vášho auta. Následne začnete nabíjať kliknutím na možnosť "Nabíjať"/„Spustiť nabíjanie“.

Čo mám robiť ak nabíjacia stanica nereaguje na moju nabíjaciu kartu/kľúčenku?

Ak by sa pri nabíjaní vyskytli akékoľvek nezrovnalosti, môžete nás non-stop kontaktovať na čísle +421 233 056 236. Samozrejme, môžete začať nabíjanie prostredníctvom našej webovej aplikácie Driver Zone.

Je moja nabíjacia karta/kľúčenka prenosná, môže ju používať aj niekto iný?

Na nabíjaciu kartu je viazaná aj Vaša fakturácia. Ak kartu niekomu požičiate, príde na konci mesiaca faktúra Vám.