x

V prípade, že si prajete zrušiť Váš účet, napíšte nám na našu e-mailovú adresu [email protected]

Ďalšie otázky z tejto témy

Ako sa môžem zaregistrovať?

Registrovať do našej siete sa môžete priamo na našich webstránkach, vyplnením formuláru v Client Zone. Pri registrácií budete uvádzať Vaše fakturačné a kontaktné údaje.

Môžem sa zaregistrovať aj keď žijem v zahraničí?

Samozrejme. Našu sieť nabíjacích staníc GreenWay môže využívať ktokoľvek, kto vyplní registračný formulár. Pri registrácií nie sú žiadne obmedzenia týkajúce sa adresy, alebo štátu. Rovnako aj posielame nabíjacie karty do zahraničia.

Môže sa zaregistrovať aj právnická osoba? Budú faktúry vystavované na túto spoločnosť?

Samozrejme. Registráciu môžete vytvoriť aj na Vašu spoločnosť, na ktorú Vám budú následne faktúry vystavované. Pri registrácií zvoľte možnosť „Právnická osoba alebo živnostník“ v hornej časti registračného formuláru.

Môžem sa registrovať aj bez uvádzania informácií o svojom vozidle?

Samozrejme. Údaje o Vašom vozidle uvádzať nemusíte. Avšak uvedením informácií o vozidle, ktoré používate nám pomáhate stále zlepšovať naše služby.

Ako môžem upraviť moje údaje uvedené pri registrácií?

You can edit or update your information in the Client Zone at any time.

Moje vozidlo sa nenachádza v možnostiach pri registrácií, ako mám postupovať?

This is not a problem. If your model is not on the list in the forms, please select the “ My electric vehicle is not in the list” option and fill in the field according to your car.