GreenWay Infrastructure s.r.o., Šustekova 49, 851 04 Bratislava
x

Radi Vám vydáme novú nabíjaciu kartu/kľúčenku. V takomto prípade nás môžete kontaktovať na t.č. +421 233 056 236 alebo nám napísať priamo na e-mail [email protected] Vydanie duplikátu nabíjacej karty/kľúčenky je spoplatnené sumou 5,-€.

Ďalšie otázky z tejto témy

Čo je nabíjacia RFID karta/kľúčenka?

Nabíjacia RFID (radio frequency identification) karta/kľúčenka (od 10.06.2019 máte pri registrácii možnosť vybrať si kartu alebo kľúčenku) sa používa na začatie a ukončenie nabíjania. Umožňuje Vám spustiť nabíjanie na našich a partnerských nabíjacích staniciach, ako aj na nabíjačkách našich roamingových partnerov. Nepoužíva sa na platbu (za nabíjania Vám bude na konci mesiaca vystavená faktúra). Každá karta/kľúčenka má vlastné identifikačné číslo, ktoré slúži na Vašu identifikáciu (napr. v prípade straty).

Koľko stojí nabíjacia RFID karta/kľúčenka?

Vystavenie a poslanie prvej nabíjacej karty/kľúčenky je zadarmo. Pri jej poškodení, či strate sa účtuje 5,-€ za vydanie náhradnej karty/kľúčenky.

Ak vlastním viacero elektrických vozidiel, potrebujem pre každé nabíjaciu kartu/kľúčenku, alebo môžem nabíjať všetky autá pomocou jednej?

Karta/kľúčenka je viazaná na osobu, nie na vozidlo. S jednou kartou/kľúčenkou teda môžete nabíjať viacero vozidiel. Ak si želáte pre každé vozidlo osobitnú nabíjaciu kartu/kľúčenku, pozrite sa sem.

Môžem obdržať viacero nabíjacích kariet/kľúčeniek?

Nabíjacia karta/kľúčenka je viazaná na konkrétnu osobu. To znamená, že každý registrovaný zákazník má svoju vlastnú. Novú kartu/kľúčenku však môžete obdržať: 1.) pridaním nového “vodiča” vo Vašom účte v mobilnej aplikácii alebo na webstránke v Client Zone. Ak pridáte nového “vodiča” do Vášho účtu, bude spravovaný a fakturovaný v rámci Vášho účtu. 2.) Ak si prajete ďalšiu kartu/kľúčenku, ktorá má byť „fakturovaná“ samostatne, je potrebné vytvoriť novú registráciu.

Kedy po registrácii obdržím svoju nabíjaciu RFID kartu/kľúčenku?

Nabíjacie karty/kľúčenky odosielame do 3 pracovných dní po registrácii. Doručenie môže trvať pár dní, prípadne dlhšie, ak je karta/kľúčenka zasielaná do zahraničia. Doručenie do zahraničia môže trvať až dva týždne od registrácie.

Čo spraviť ak po registrácii neobdržím kartu/kľúčenku dlhšiu dobu?

Samozrejme Vám kartu/kľúčenku vieme poslať opätovne. Stačí, ak sa nám ozvete na t.č. +421 233 056 236 alebo nám napíšte priamo na e-mail [email protected]

Čo mám spraviť, ak som stratil či poškodil svoju nabíjaciu kartu/kľúčenku?

Radi Vám vydáme novú nabíjaciu kartu/kľúčenku. V takomto prípade nás môžete kontaktovať na t.č. +421 233 056 236 alebo nám napísať priamo na e-mail [email protected] Vydanie duplikátu nabíjacej karty/kľúčenky je spoplatnené sumou 5,-€.

Môžem začať nabíjať aj bez nabíjacej karty/kľúčenky?

Áno. Nabíjanie môžete začať aj ihneď po Vašej registrácii a to prostredníctvom mobilnej či webovej aplikácie (Driver zone). V takom prípade po prihlásení vyhľadajte lokalitu, na ktorej sa nachádzate, a po zvolení konektora môžete pripojiť Vaše auto. Následne začnete nabíjať kliknutím na možnosť „Nabíjať“ / „Spustiť nabíjanie“.

Je moja nabíjacia karta/kľúčenka prenosná, môže ju používať aj niekto iný?

Áno. Za nabíjaciu kartu/kľúčenku je však zodpovedný a aj faktúru obdrží jej vlastník.

Čo mám robiť ak nabíjacia stanica nereaguje na moju nabíjaciu kartu/kľúčenku?

Ak by sa pri nabíjaní vyskytli akékoľvek nezrovnalosti, môžete nás non-stop kontaktovať na čísle +421 233 056 236. Samozrejme, nabíjanie môžete začať aj prostredníctvom našej webovej aplikácie Driver Zone.

Ak vlastním viacero elektrických vozidiel, potrebujem pre každé nabíjaciu kartu/kľúčenku, alebo môžem nabíjať všetky autá pomocou jednej?

Karta je viazaná na osobu, nie na vozidlo. S jednou kartou teda môžete nabíjať viacero vozidiel. Ak si želáte pre každé vozidlo osobitnú nabíjaciu kartu, pozrite sa sem.

Môžem obdržať viacero nabíjacích kariet/kľúčeniek?

Nabíjacia karta/kľúčenka je viazaná na konkrétnu osobu. To znamená, že každý registrovaný zákazník má svoju vlastnú. Novú kartu/kľúčenku však môžete obdržať: 1.) pridaním nového “vodiča” vo Vašom účte v mobilnej aplikácii alebo na webstránke v Client Zone. Ak pridáte nového “vodiča” do Vášho účtu, bude spravovaný a fakturovaný v rámci Vášho účtu. 2.) Ak si prajete ďalšiu kartu/kľúčenku, ktorá má byť „fakturovaná“ samostatne, je potrebné vytvoriť novú registráciu.

Kedy po registrácii obdržím svoju nabíjaciu RFID kartu/kľúčenku?

Nabíjacie karty odosielame do 3 pracovných dní po registrácií. Doručenie môže trvať pár dní, prípadne dlhšie, ak je karta doručovaná do zahraničia. Doručenie karty do zahraničia môže trvať až dva týždne od registrácie.

Čo spraviť ak po registrácii neobdržím kartu/kľúčenku niekoľko dní?

Samozrejme Vám kartu vieme poslať opätovne. Stačí, ak sa nám ozvete na tč. +421 233 056 236 alebo nám napíšte priamo na e-mail [email protected]

Môžem začať nabíjať aj bez nabíjacej karty/kľúčenky?

Áno. Nabíjanie môžete začať aj po Vašej registrácii, priamo z našej mobilnej alebo  webovej aplikácie. Po prihlásení vyhľadajte lokalitu, na ktorej sa nachádzate a po zvolení správneho konektora si môžete pripojiť konektor do Vášho auta. Následne začnete nabíjať kliknutím na možnosť "Nabíjať"/„Spustiť nabíjanie“.

Čo mám robiť ak nabíjacia stanica nereaguje na moju nabíjaciu kartu/kľúčenku?

Ak by sa pri nabíjaní vyskytli akékoľvek nezrovnalosti, môžete nás non-stop kontaktovať na čísle +421 233 056 236. Samozrejme, môžete začať nabíjanie prostredníctvom našej webovej aplikácie Driver Zone.

Je moja nabíjacia karta/kľúčenka prenosná, môže ju používať aj niekto iný?

Na nabíjaciu kartu je viazaná aj Vaša fakturácia. Ak kartu niekomu požičiate, príde na konci mesiaca faktúra Vám.