Nové zmeny od 6.novembra 2019

Otvoriť v novom okne

Prečo mám potvrdiť zmeny vo svojom konte, prečo sú tie zmeny potrebné?

V rámci našej siete GreenWay sme pripravili veľa nových zmien, ktoré Vám poskytnú oveľa viac výhod. Niektoré z týchto zmien (napr. roaming za domáce ceny) si vyžadovali aj zmenu našich VOP a preto je potrebné ich potvrdiť, rovnako Vaše kontaktné údaje a pridať k účtu platobnú kartu. Najväčšie z týchto zlepšení sú:
  • už nemusíte myslieť na to, koľko zaplatíte v ktorej krajine a sieti - s mesačným programom od GreenWay nabíjate všade za rovnakú cenu
  • pri mesačných programoch sú ceny za nabíjanie ešte výhodnejšie
  • pri nočnom AC nabíjaní Vám nebude účtovaný časový poplatok (tzv. parkovné)
  • pre jednoduchšie a komfortnejšie nabíjanie sme pre Vás pripravili mobilnú aplikáciu
  • čaká Vás rozširovanie nabíjacích lokalít a zvyšovanie výkonu na vybraných lokalitách (až do 150 kW)
  • zaviedli sme priradenie platobnej karty k Vášmu účtu a následnú jednoduchú fakturáciu

Kedy začínajú platiť nové cenové programy/nové služby?

Nové cenové programy sú platné od 6.11. 2019. Do konca novembra, t. j. do 30.11.2019 bude prebiehať tzv. „prechodné obdobie“, kedy bude možné využívať naše služby ešte aj so starými programami Energia a ONE. Od 1.12.2019 bude nabíjanie možné už len v rámci nových cenníkových programov „Energia Standard“, „Energia Plus“ a „Energia Max“. Ak ste našim klientom a ešte ste nepotvrdili zmenu údajov, prosím urobte tak čo najskôr

Mám používať radšej Driver Zone alebo mobilnú aplikáciu?

Oveľa jednoduchšie je používať mobilnú aplikáciu. Do Driver Zone je potrebné sa zakaždým prihlasovať. Ak by ste si chceli pozrieť informácie o Vašich minulých nabíjaniach, Vašich faktúrach či konte, museli by ste sa opäť prihlásiť do Client Zone. Do aplikácie Vám stačí prihlásiť sa raz a máte prístup ku všetkým Vašim údajom a možnostiam na jednom mieste, ktoré boli predtým rozdelené na Driver Zone & Client Zone

Ako funguje „Roam like at home“ – „Roamuj za svoje ceny“?

Roam like at home alebo „roamuj za svoje ceny“ je v rámci elektromobility úplne nový prístup k nabíjaniu na nabíjačkách iných prevádzkovateľov. Znamená to, že u našich roamingových partnerov môžete nabíjať za rovnaké ceny ako v sieti GreenWay. Tým pádom napr. na Slovensku už nemusíte rozmýšľať, do ktorej siete nabíjacia stanica patrí. Rovnako v zahraničí môžete za rovnaké ceny nabíjať na staniciach najväčších poskytovateľov nabíjacích služieb v okolitých krajinách. Zoznam našich roamingových partnerov si môžete pozrieť tu.

Som zákazníkom GreenWay, ale nepamätám si svoje prihlasovacie údaje. Čo mám robiť?

Roam like at home alebo „roamuj za svoje ceny“ je v rámci elektromobility úplne nový prístup k nabíjaniu na nabíjačkách iných prevádzkovateľov. Znamená to, že u našich roamingových partnerov môžete nabíjať za rovnaké ceny ako v sieti GreenWay. Tým pádom napr. na Slovensku už nemusíte rozmýšľať, do ktorej siete nabíjacia stanica patrí. Rovnako v zahraničí môžete za rovnaké ceny nabíjať na staniciach najväčších poskytovateľov nabíjacích služieb v okolitých krajinách. Zoznam našich roamingových partnerov si môžete pozrieť tu.

Ako mám začať nabíjať cez mobilnú aplikáciu?

Mobilná aplikácia je dostupná vo verzii pre Android aj pre iOS. Po nainštalovaní je potrebné sa prihlásiť a následne budete môcť spustiť nabíjanie. Na mape nabíjacích staníc kliknete na lokalitu, kde sa nachádzate a pri Vašom konektore zvolíte možnosť „Nabíjať“. Následne pripojíte vozidlo k nabíjačke a nabíjanie začne. Nabíjanie rovnako ukončíte v aplikácii, kliknutím na možnosť „Ukončiť“

Ktorý cenový program je pre mňa ten správny?

Ak sa neviete rozhodnúť, ktorý cenový program si vybrať, pripravili sme pre Vás kalkulačku programov. Zadáte údaje o Vašich nabíjaniach a systém vypočíta, ktorý program je pre Vás najvhodnejší.

Prečo mám uviesť údaje o svojom vozidle?

Ak sa neviete rozhodnúť, ktorý cenový program si vybrať, pripravili sme pre Vás kalkulačku programov. Zadáte údaje o Vašich nabíjaniach a systém vypočíta, ktorý program je pre Vás najvhodnejší.

Prečo musím potvrdzovať svoje údaje?

Potvrdenie údajov ako e-mailová adresa a telefónne číslo je jedným z krokov, ako zvýšiť bezpečnosť Vášho konta. Slúži na overenie a potvrdenie správnosti a aktuálnosti Vašich kontaktných a prihlasovacích údajov.

Prečo musím uviesť svoju platobnú kartu?

Platobná karta je potrebná pre potvrdenie Vašej registrácie a jednoduchšiu fakturáciu. Doteraz bolo potrebné faktúru každý mesiac manuálne uhrádzať. Po pridaní platobnej karty bude suma faktúry automaticky stiahnutá a na Váš e-mail obdržíte už iba faktúru, ktorá nevyžaduje žiadne ďalšie kroky.

Ako dokončím zmenu vo svojom konte?

Po prihlásení do Vášho konta v Client Zone sa Vám v ľavej časti obrazovky, pod možnosťami konta, zobrazujú všetky časti, ktoré je potrebné aktualizovať/doplniť (e-mail, telefónne číslo, platobná karta). V mobilnej aplikácii si kliknite na možnosť „Profil“ a následne sa Vám všetky časti pre doplnenie zobrazia pod menu.

Čo mám robiť ak nechcem nový cenový program?

Pre využívanie našich služieb je potrebné Vám odporúčame aktivovať si jeden z našich nových cenových programov. Môžete síce využiť aj možnosť jednorazového nabíjania, nevýhodou však je vyššia cena a potreba vypĺňať údaje pri každom nabíjaní. Ak sa neplánujete nabíjať často, odporúčame Vám základný program „Energia Standard“ bez mesačného poplatku, kde platíte iba za energiu, ktorú nabijete.

Kedy je posledný deň, kedy môžem nabíjať v rámci svojho „starého“ programu Energia / ONE?

V rámci svojho starého programu môžete nabíjať ešte do 30.11.2019 vrátane. Od 1.12.2019 už potrebujete mať aktivovaný jeden z nových programov „Energia Standard“, „Energia Plus“ a „Energia Max“. Ak ste naším klientom a ešte ste nepotvrdili zmenu údajov, prosím urobte tak čo najskôr.

Všeobecné otázky

Otvoriť v novom okne

Čo je elektromobil?

Elektromobilita je oblasť rozvoja mobility, ktorá umožňuje dopravu bez priamych emisií, nezávislú na fosílnych palivách. Vozidlá na svoj pohon využívajú elektrickú energiu. Batérie v týchto vozidlách sú dobíjané AC (striedavým) alebo DC (jednosmerným) prúdom a vozidlá poháňajú tak, že menia túto elektrickú energiu na mechanickú. Veľkou výhodou elektrických vozidiel je, že ich motory vedia pracovať aj spätne a to napríklad dobíjaním energie pri brzdení a tak “regenerovať” batériu. Elektrické vozidlá poskytujú viacero výhod:
  • Energiu získavajú z elektriny, ktorú je možné generovať z obnoviteľných zdrojov.
  • Nespaľujú palivá, nemajú výfuky a netvoria lokálne emisie, čím prispievajú k zlepšeniu kvality ovzdušia a zdravšiemu životnému prostrediu.
  • Majú podstatne menej mechanických častí, vďaka čomu sú oveľa efektívnejšie a vyžadujú menej údržby ako vozidlá na spaľovací pohon.
  • Sú tiché a nevytvárajú hlukové znečistenie.
  • Palubný počítačový systém a batérie elektrických vozidiel budú v budúcnosti dôležitým prvkom nového, moderného energetického systému, založeného na obnoviteľných zdrojoch energie, inteligentných sieťach a lokálnej akumulácii energie.

Aký je dojazd elektromobilu?

Dojazd elektrických vozidiel je v súčasnosti cez 200 km na jedno nabitie, v závislosti od konkrétneho modelu. Je však ovplyvnený niekoľkými faktormi ako napríklad štýl jazdy, teplota baterií, využitie vykurovania či klimatizácie. Využívajú režim rekuperácie, teda spätné nabíjanie batérie pri brzdení. Elektromobil začne brzdiť akonáhle spustíte nohu z plynového pedálu a tým dobíja batériu. Silu rekuperácie si zvyčajne možno nastaviť a meniť podľa podmienok jazdy. Pri silnejšej rekuperácii brzdí motor intenzívnejšie a dobíja batériu rýchlejšie. Funguje to podobne ako brzdenie motorom so zaradenými rôznymi rýchlostnými stupňami, avšak v tomto prípade sa naviac vyrába energia ktorú možno neskôr opäť využiť.

Aký je rozdiel medzi elektrickým vozidlom, plug-in hybridom a hybridom?

Plne elektrické využívajú na svoj pohon iba elektrickú energiu, uloženú v batériách. Tieto vozidlá sú vybavené aj konektorom na nabíjanie, rovnako ako napríklad počítače. Plne elektrické vozidlá je možné nabíjať z domácej elektrickej zásuvky alebo na špeciálnych nabíjacích staniciach pre elektrické vozidlá s rôznymi výkonmi.

Hybridné vozidlá majú aj elektrický, aj spaľovací motor a na svoj pohon využívajú obidva. Tradičné hybridy využívajú elektrickú energiu pri pomalej jazde a na spaľovací pohon prechádzajú pri potrebe rýchlejšieho zvýšenia výkonu. Pre maximálny výkon využívajú oba motory naraz. Palubná batéria sa nabíja interne a palivo do spaľovacieho motora tankujú na čerpacích staniciach. Plug-in hybridy využívajú v prvom rade elektrickú energiu a spaľovací motor zapájajú pre zvýšenie výkonu a dojazdu. Ako naznačuje samotný názov, tieto hybridy využívajú možnosť dobíjania batérií elektrickým káblom z externého zdroja elektrickej energie.

Sú elektrické vozidlá naozaj ekologickejšie?

Určite áno! Elektromobily sú šetrnejšie k životnému prostrediu, pri pohľade na ich celý životný cyklus. Pri tvorbe elektrickej energie je samozrejme dôležité vedieť, odkiaľ táto energia pochádza, čo je špecifické pre každú krajinu. Napríklad na Slovensku je 80 % elektriny vyrobených z jadra. Zaujímavé je v tomto smere porovnať krajiny, ktoré majú extrémne „špinavý“ a extrémne „čistý“ zdroj elektrickej energie. Napríklad v Poľsku, kde väčšina elektrickej energie stále pochádza z uhlia (čo je jeden z „najšpinavších“ zdrojov), aj tak vyprodukuje elektromobil asi o 25% menej CO2, ako klasické vozidlo na fosílne palivo. V Švédsku, kde energia naopak pochádza z “čistých” zdrojov je to až o 85% menej.

S akými prevádzkovými nákladmi je potrebné rátať po kúpe elektromobilu?

Nakoľko majú elektromobily menej mechanických časti, je aj ich následná údržba jednoduchšia. Samozrejme treba rátať s nákladmi ako stierače, zimné pneumatiky, peľový filter, ale veľká časť nákladov ako sa zníži alebo úplne odstráni, ako: výmena oleja, menšie opotrebenie bŕzd, nie je potrebná emisná kontrola, nízka poistka. Súčiastky ako filter pevných častíc, či katalyzátor tiež nebude treba nikdy vymienať, nakoľko ich elektromobil nemá.

Aké sú typy nabíjacích konektorov?

Najpoužívanejšie typy konektorov sú CHAdeMO, Combo-Type 2 (CCS) a Type 2. Tieto tri typy konektorov sú aktuálne najpoužívanejšie celosvetovo a väčšina elektrických vozidiel používa jeden z nich. Na rýchlonabíjacích staniciach GreenWay nájdete všetky tieto tri typy konektorov. Naše partnerské stanice sú zvyčajne uspôsobené iba na AC nabíjanie a tým pádom sa na nich nachádza iba Type 2 (“Mennekes”) konektor.

CHAdeMO – nabíjanie jednosmerným prúdom, do  62.5 kW. Za 30 minút nabíjania sa batéria nabije z 0 až na 80 %.

Type 2 (“Mennekes”) – rýchlonabíjací konektor. Nabíjanie striedavým prúdom, s nabíjacou kapacitou od 3,7 do 43,5 kW. Type 2 je od roku 2017 v EU schválený ako štandard pre všetkých výrobcov elektrických vozidiel.

Combo-Type 2 (CCS) – Konektor umožňuje AC aj DC nabíjanie. Mennekes na striedavý prúd je doplnený o dva kontakty na jednosmerný prúd pre rýchle nabíjanie.

Ako zvoliť správny konektor na nabíjanie?

Voľba konektora záleží od Vášho auta a času, ktorý na nabíjanie máte. Na rýchle nabíjanie - nabíjanie jednosmerným prúdom (DC), slúžia na našich nabíjačkách konektory ako CHAdeMO a CCS2. Na pomalšie nabíjanie - nabíjanie striedavým prúdom (AC), napríklad počas noci alebo v práci, sa využíva konektor Type 2. Väčšina Plug-in Hybridov je vybavená práve Type 2 konektorom. 

Aké sú základné vlastnosti elektrických vozidiel, čo sa týka riadenia, dojazdu a bezpečnosti?

Hlavnou výhodou elektrických vozidiel sú nepochybne ich nulové lokálne emisie a s tým spojená ochrana životného prostredia. Výhody má však aj samotná jazda na elektromobile. Elektromobily sa štartujú stlačením tlačidla “štart”, čím sa zapne elektrický okruh a počítač vozidla, ako pri akomkoľvek inom inteligentnom zariadení. Elektromobily sa rozbiehajú rýchlejšie ako dieselové vozidlá, nemajú prevody a pri stlačení plynového pedálu poskytujú okamžite plné zrýchlenie. Využívajú režim rekuperácie, teda spätné nabíjanie batérie pri brzdení. Elektromobil začne brzdiť akonáhle spustíte nohu z plynového pedálu a tým dobíja batériu. Silu rekuperácie si zvyčajne možno nastaviť a meniť podľa podmienok jazdy. Pri silnejšej rekuperácii brzdí motor intenzívnejšie a dobíja batériu rýchlejšie. Funguje to podobne ako brzdenie motorom so zaradenými rôznymi rýchlostnými stupňami, avšak v tomto prípade sa naviac vyrába energia ktorú možno neskôr opäť využiť. Dojazd elektrických vozidiel je v súčasnosti od 200 do 500 km (Tesla Model S 100D) na jedno nabitie. Je však ovplyvnený niekoľkými faktormi, ako napríklad štýl jazdy, teplota baterií, využitie vykurovania, či klimatizácie. Elektromobily musia prejsť rovnakými bezpečnostnými testami ako vozidlá na spaľovací pohon, čiže jazda na nich je rovnako bezpečná. Nabíjanie je takisto bezpečné, a to v každom počasí, dážď ani sneh nepredstavujú žiadne riziko. Za zmienku stojí, že elektromobil Tesla Model 3 bol ohodnotený ako najbezpečnejší automobil na svete.

Používanie nabíjacích staníc GreenWay

Otvoriť v novom okne

Čo je sieť nabíjacích staníc GreenWay?

GreenWay predstavuje sieť verejne dostupných nabíjacích staníc pre elektrické vozidlá na Slovensku a v Poľsku. Do našej siete sa môžete zaregistrovať a využívať jej výhody, či už ako majiteľ elektrického vozidla alebo ako partner s vlastnou nabíjacou stanicou.

Ako môžem začať nabíjať na staniciach GreenWay?

Pre využívanie našich nabíjacích služieb je najvýhodnejšie sa zaregistrovať. Pri registrácii uvediete Vaše fakturačné údaje, adresu pre doručenie nabíjacej karty alebo kľúčenky, e-mailovú adresu, telefónne číslo a platobnú kartu. E-mailovú adresu a telefónne číslo potvrdíte pri registrácii. Uvedenie platobnej karty Vám zjednoduší mesačnú fakturáciu, nakoľko suma faktúry bude každý mesiac automaticky stiahnutá z Vašej platobnej karty. Následne, ak ste si vybrali, obdržíte poštou Vašu RFID nabíjaciu kartu/kľúčenku. Nabíjať však môžete ihneď po registrácii, prostredníctvom mobilnej alebo webovej aplikácie. Pre nabíjanie bez registrácie môžete využiť možnosť jednorazového nabíjania.

Ako začať a ukončiť nabíjanie?

Nabíjanie môžete spustiť a zastaviť viacerými spôsobmi:
  1. Môžete použiť Vašu nabíjaciu GreenWay kartu/kľúčenku a následne postupovať podľa inštrukcií na nabíjačke. Kartou/kľúčenkou nabíjanie ukončíte tak, že ju priložíte k panelu nabíjačky a zvolíte možnosť „Zastaviť nabíjanie“. Následne môžete odpojiť konektor od Vášho auta.
  2. Môžete si stiahnuť našu mobilnú aplikáciu alebo využiť webovú aplikáciu (Driver Zone), prihlásiť sa, vyhľadať lokalitu, na ktorej sa nachádzate, zvoliť konektor, kliknúť na „Nabíjať“/“Spustiť nabíjanie“ a následne pripojiť konektor k Vášmu vozidlu. Nabíjanie ukončíte kliknutím na možnosť „Zastaviť nabíjanie“ v okne s informáciami o Vašom nabíjaní. Následne môžete odpojiť konektor z Vášho auta.
  3. Môžete využiť možnosť jednorazového nabíjania - stačí vyplniť Vaše základné údaje (meno, dátum narodenia, e-mail, heslo, platobnú kartu) a môžete začať nabíjanie prostredníctvom mobilnej alebo webovej aplikácie(nevýhodou však je vyššia cena

Ako môžem rýchlo ukončiť nabíjanie v prípade núdze?

V núdzových situáciách môžete okamžite ukončiť nabíjanie stlačením červeného núdzového tlačidla „Emergency button“ pod displejom nabíjačky. Núdzové tlačidlo je možné používať iba v prípade núdze a nie je primárne určené na zastavenie nabíjania. Ak niekedy použijete núdzové tlačidlo, prosím, ihneď nás kontaktujte.

Kde môžem nájsť aktuálne informácie o stave nabíjacích staníc?

Aktuálnu dostupnosť nabíjacích staníc môžete sledovať v našej mobilnej alebo webovej aplikácii.

Sú nabíjacie stanice dostupné non-stop?

Väčšina nabíjacích staníc je umiestnená tak, aby boli dostupné 24 hodín denne a 7 dní v týždni. Detailné informácie o dostupnosti jednotlivých staníc, resp. jednotlivých konektorov, si môžete pozrieť v našej mobilnej alebo webovej aplikácii.  Stanice, ktoré sú práve „mimo pracovného času“ sa zobrazujú žltou farbou.

Je parkovanie pri nabíjacích staniciach zadarmo?

Pri väčšine áno. Stanice sú zväčša umiestnené na verejných, nespoplatnených lokalitách. V prípade, že je parkovanie platené, informáciu o tom môžete nájsť pri konkrétnej stanici v našej mobilnej alebo webovej aplikácii (Driver zone).

Registrácia v sieti GreenWay

Otvoriť v novom okne

Ako sa môžem zaregistrovať?

Do siete GreenWay sa môžete zaregistrovať cez mobilnú aplikáciu alebo priamo na našej webstránke vyplnením formuláru v Client Zone. Pri registrácii budete uvádzať Vaše fakturačné a kontaktné údaje, e-mailovú adresu, telefónne číslo a platobnú kartu.

Môžem sa zaregistrovať aj keď žijem v zahraničí?

Samozrejme. Našu sieť nabíjacích staníc GreenWay môže využívať ktokoľvek, kto vyplní registračný formulár. Pri registrácii nie sú žiadne obmedzenia týkajúce sa adresy a nabíjacie karty/kľúčenky posielame aj do zahraničia.

Môže sa zaregistrovať aj právnická osoba? Budú faktúry vystavované na túto spoločnosť?

Samozrejme. Registráciu môžete vytvoriť aj na Vašu spoločnosť, na ktorú Vám budú následne faktúry vystavované. Pri registrácií zvoľte možnosť „Právnická osoba alebo živnostník“ v hornej časti registračného formuláru.

Môžem sa registrovať aj bez uvádzania informácií o svojom vozidle?

Samozrejme. Údaje o Vašom vozidle uvádzať nemusíte. Avšak uvedením informácií o vozidle, ktoré používate nám pomáhate stále zlepšovať naše služby.

Ako môžem upraviť moje údaje uvedené pri registrácii?

Vaše údaje môžete upravovať po prihlásení do Vášho účtu cez mobilnú aplikáciu alebo po prihlásení do Client Zone na našej webstránke, v časti Môj účet. 

Moje vozidlo sa nenachádza v možnostiach pri registrácii, ako mám postupovať?

Ak sa Vaše vozidlo nenachádza v zozname, môžete zvoliť možnosť „Moje auto nie je v zozname„ a následne model Vášho vozidla dopísať. 

Ako môžem zrušiť svoj účet?

Ak si prajete zrušiť Váš účet, napíšte nám prosím na: [email protected]

Používanie nabíjacej karty/kľúčenky

Otvoriť v novom okne

Čo je nabíjacia RFID karta/kľúčenka?

Nabíjacia RFID (radio frequency identification) karta/kľúčenka (od 10.06.2019 máte pri registrácii možnosť vybrať si kartu alebo kľúčenku) sa používa na začatie a ukončenie nabíjania. Umožňuje Vám spustiť nabíjanie na našich a partnerských nabíjacích staniciach, ako aj na nabíjačkách našich roamingových partnerov. Nepoužíva sa na platbu (za nabíjania Vám bude na konci mesiaca vystavená faktúra). Každá karta/kľúčenka má vlastné identifikačné číslo, ktoré slúži na Vašu identifikáciu (napr. v prípade straty).

Koľko stojí nabíjacia RFID karta/kľúčenka?

Vystavenie a poslanie prvej nabíjacej karty/kľúčenky je zadarmo. Pri jej poškodení, či strate sa účtuje 5,-€ za vydanie náhradnej karty/kľúčenky.

Ak vlastním viacero elektrických vozidiel, potrebujem pre každé nabíjaciu kartu/kľúčenku, alebo môžem nabíjať všetky autá pomocou jednej?

Karta/kľúčenka je viazaná na osobu, nie na vozidlo. S jednou kartou/kľúčenkou teda môžete nabíjať viacero vozidiel. Ak si želáte pre každé vozidlo osobitnú nabíjaciu kartu/kľúčenku, pozrite sa sem.

Môžem obdržať viacero nabíjacích kariet/kľúčeniek?

Kedy po registrácii obdržím svoju nabíjaciu RFID kartu/kľúčenku?

Nabíjacie karty/kľúčenky odosielame do 3 pracovných dní po registrácii. Doručenie môže trvať pár dní, prípadne dlhšie, ak je karta/kľúčenka zasielaná do zahraničia. Doručenie do zahraničia môže trvať až dva týždne od registrácie.

Čo spraviť ak po registrácii neobdržím kartu/kľúčenku dlhšiu dobu?

Samozrejme Vám kartu/kľúčenku vieme poslať opätovne. Stačí, ak sa nám ozvete na t.č. +421 233 056 236 alebo nám napíšte priamo na e-mail [email protected]

Čo mám spraviť, ak som stratil či poškodil svoju nabíjaciu kartu/kľúčenku?

Radi Vám vydáme novú nabíjaciu kartu/kľúčenku. V takomto prípade nás môžete kontaktovať na t.č. +421 233 056 236 alebo nám napísať priamo na e-mail [email protected] Vydanie duplikátu nabíjacej karty/kľúčenky je spoplatnené sumou 5,-€.

Môžem začať nabíjať aj bez nabíjacej karty/kľúčenky?

Áno. Nabíjanie môžete začať aj ihneď po Vašej registrácii a to prostredníctvom mobilnej či webovej aplikácie (Driver zone). V takom prípade po prihlásení vyhľadajte lokalitu, na ktorej sa nachádzate, a po zvolení konektora môžete pripojiť Vaše auto. Následne začnete nabíjať kliknutím na možnosť „Nabíjať“ / „Spustiť nabíjanie“.

Je moja nabíjacia karta/kľúčenka prenosná, môže ju používať aj niekto iný?

Áno. Za nabíjaciu kartu/kľúčenku je však zodpovedný a aj faktúru obdrží jej vlastník.

Čo mám robiť ak nabíjacia stanica nereaguje na moju nabíjaciu kartu/kľúčenku?

Ak by sa pri nabíjaní vyskytli akékoľvek nezrovnalosti, môžete nás non-stop kontaktovať na čísle +421 233 056 236. Samozrejme, nabíjanie môžete začať aj prostredníctvom našej webovej aplikácie Driver Zone.

Ak vlastním viacero elektrických vozidiel, potrebujem pre každé nabíjaciu kartu/kľúčenku, alebo môžem nabíjať všetky autá pomocou jednej?

Karta je viazaná na osobu, nie na vozidlo. S jednou kartou teda môžete nabíjať viacero vozidiel. Ak si želáte pre každé vozidlo osobitnú nabíjaciu kartu, pozrite sa sem.

Môžem obdržať viacero nabíjacích kariet/kľúčeniek?

Nabíjacia karta/kľúčenka je viazaná na konkrétnu osobu. To znamená, že každý registrovaný zákazník má svoju vlastnú. Novú kartu/kľúčenku však môžete obdržať: 1.) pridaním nového “vodiča” vo Vašom účte v mobilnej aplikácii alebo na webstránke v Client Zone. Ak pridáte nového “vodiča” do Vášho účtu, bude spravovaný a fakturovaný v rámci Vášho účtu. 2.) Ak si prajete ďalšiu kartu/kľúčenku, ktorá má byť „fakturovaná“ samostatne, je potrebné vytvoriť novú registráciu.

Kedy po registrácii obdržím svoju nabíjaciu RFID kartu/kľúčenku?

Nabíjacie karty odosielame do 3 pracovných dní po registrácií. Doručenie môže trvať pár dní, prípadne dlhšie, ak je karta doručovaná do zahraničia. Doručenie karty do zahraničia môže trvať až dva týždne od registrácie.

Čo spraviť ak po registrácii neobdržím kartu/kľúčenku niekoľko dní?

Samozrejme Vám kartu vieme poslať opätovne. Stačí, ak sa nám ozvete na tč. +421 233 056 236 alebo nám napíšte priamo na e-mail [email protected]

Čo mám spraviť, ak som stratil, či poškodil svoju nabíjaciu kartu/kľúčenku?

Radi Vám vydáme novú nabíjaciu kartu. V takomto prípade nás môžete kontaktovať na tč. +421 233 056 236 alebo nám napísať priamo na e-mail [email protected] Pamätajte, že vydanie duplikátu nabíjacej karty je spoplatnené sumou 5,-€

Môžem začať nabíjať aj bez nabíjacej karty/kľúčenky?

Áno. Nabíjanie môžete začať aj po Vašej registrácii, priamo z našej mobilnej alebo  webovej aplikácie. Po prihlásení vyhľadajte lokalitu, na ktorej sa nachádzate a po zvolení správneho konektora si môžete pripojiť konektor do Vášho auta. Následne začnete nabíjať kliknutím na možnosť "Nabíjať"/„Spustiť nabíjanie“.

Čo mám robiť ak nabíjacia stanica nereaguje na moju nabíjaciu kartu/kľúčenku?

Ak by sa pri nabíjaní vyskytli akékoľvek nezrovnalosti, môžete nás non-stop kontaktovať na čísle +421 233 056 236. Samozrejme, môžete začať nabíjanie prostredníctvom našej webovej aplikácie Driver Zone.

Je moja nabíjacia karta/kľúčenka prenosná, môže ju používať aj niekto iný?

Na nabíjaciu kartu je viazaná aj Vaša fakturácia. Ak kartu niekomu požičiate, príde na konci mesiaca faktúra Vám.

Používanie mobilnej aplikácie, Driver Zone a Client Zone

Otvoriť v novom okne

Aký je rozdiel medzi Driver Zone a Client Zone?

Driver Zone Vám umožňuje spúšťať a zastavovať nabíjanie, sledovať jeho priebeh a zobraziť aktuálnu dostupnosť nabíjačiek. Client Zone slúži na spravovanie Vášho účtu, nájdete tam históriu Vašich nabíjaní a môžete tam spravovať a meniť Vaše osobné aj fakturačné údaje a pridávať podúčty. Mobilná aplikácia spája obe tieto zóny dokopy. To znamená, že v nej môžete spravovať Váš účet, aj spúšťať a zastaviť nabíjanie.

Ako sa môžem prihlásiť do Driver Zone, alebo Client Zone?

V hornej časti stránky nájdete možnosť Driver Zone či Client Zone. Po kliknutí na vybranú zónu sa Vám zobrazí možnosť pre prihlásenie. Ako prihlasovacie meno zvoľte svoju e-mailovú adresu uvedenú pri registrácií.

Čo mám spraviť, ak si nepamätám prihlasovacie údaje do Driver Zone, či Client zone?

Pri prihlasovaní do Driver Zone či Client Zone, sa Vám zároveň zobrazí možnosť „Zabudol som heslo“, na ktorú je potrebné kliknúť. Následne obdržíte e-mail, ktorý Vám umožní vytvoriť si nové heslo.

Ak si nepamätáte prihlasovací e-mail, môžete nás kontaktovať na tč. +421 233 056 236 alebo nám napísať priamo na e-mailovú adresu [email protected]

Čo mi Driver Zone umožňuje?

V Driver Zone si môžete:

  • nájsť nabíjacie stanice na mape (prípadne využiť možnosť “Navigácia ku stanici”)
  • skontrolovať aktuálnu dostupnosť nabíjacích staníc a jednotlivých konektorov
  • spustiť a zastaviť nabíjanie Vášho vozidla
  • kontrolovať si priebeh nabíjania

Čo znamenajú farby na mape v mobilnej aplikácii a Driver Zone?

  • Zelená predstavuje funkčnú, neobsadenú nabíjaciu stanicu, pripravenú k prevádzke.
  • Modrá znamená, že nabíjacia stanica, či konkrétny konektor sa aktuálne používajú.
  • Červená predstavuje stanicu, ktorá je mimo prevádzky/nefunkčná.
  • Šedá značí, že nemáme so stanicou prebiehajúcu komunikáciu, teda funkčnosť stanice nevieme zaručiť.
  • Žltá znamená, že lokalita, kde sa stanica nachádza je zatvorená (napr. súkromné parkoviská, s otváracím časom).

Aké možnosti mi poskytuje Client Zone?

V rámci Client Zone môžete:

  • vidieť aktuálne hlásenia o novinkách a stave našej nabíjacej siete
  • skontrolovať si históriu Vašich nabíjaní
  • upravovať Vaše fakturačné údaje a pridávať nových vodičov pod Váš účet

Ceny a fakturácia

Otvoriť v novom okne

Prečo existujú mesačné programy?

Mesačné programy sme zaviedli, aby sme zvýhodnili cenu za nabíjanie pre klientov, ktorí sa u nás nabíjajú pravidelne. V rámci mesačných programov platí, že čím viac sa nabíjate, tým je cena za nabíjanie výhodnejšia.

Platí sa za zmenu programu?

Nie. Za zmenu programu sa neplatí. Mesačný poplatok za program „Energia Plus“ / „Energia Max“ sa však platí vopred. Poplatok za prvý mesiac sa počíta alikvotne, podľa počtu zostávajúcich dní v mesiaci. Poplatok sa uhradí automaticky z platobnej karty uvedenej pri registrácii.

Kedy nadobúda platnosť aktivácia nového mesačného programu?

Ak máte aktuálne základný program „Energia Standard“, bude zmena na mesačný program „Energia Plus“ či „Energia Max“ aktívna od nasledujúceho dňa. Pri zmene z mesačného programu „Energia Plus“ či „Energia Max“ na akýkoľvek iný program bude zmena platná od prvého dňa najbližšieho kalendárneho mesiaca. Podmienkou je využívať mesačný program „Energia Plus“ / „Energia Max“ aspoň jeden celý kalendárny mesiac. Napríklad: 2. januára si zmením program z programu „Energia Standard“ na mesačný „Energia Plus“. Od 3. januára budem mať platný program „Energia Plus“. Následne 30. januára zmením program na „Energia Max“, alebo späť na „Energia Standard“. Nový program bude aktívny od 1. marca.

Oplatí sa mi mať program s mesačným poplatkom?

To závisí od toho, koľko mesačne nabíjate. Pre zákazníkov, ktorí využívajú nabíjanie v našej sieti len občas, je optimálny program „Energia Standard“ bez mesačného poplatku. Pre zákazníkov, ktorí nabíjajú mesačne okolo 400 kWh, je ideálny program „Energia Plus“ – v tom prípade môže byť priemerná cena za kWh mesačne len 0,40€. Zákazníci, ktorí v našej sieti nabíjajú ešte viac, môžu využívať program „Energia Max“, ktorý ponúka najnižšie ceny za kWh. Napr. pri nabití 400 kWh mesačne je priemerná cena za kWh iba 0,35€. Ďalšou výhodou je predĺžený čas, ktorý môžete stráviť na nabíjačke bez časového poplatku navyše. Ďalej, v rámci mesačných programov môžete využívať nabíjanie u našich roamingových partnerov za ceny ako doma! Toto zahŕňa nabíjanie po celej Európe, napríklad v Rakúsku v sieti Smatrics, využitie európskej siete ultrarýchlych nabíjačiek Ionity alebo nabíjanie na Slovensku v sieti ZSE. Na toto všetko a oveľa viac Vám stačí jediná registrácia v sieti GreenWay. Pozor! Aj tu platí tzv. „fair use policy“, kde aspoň polovica zo všetkých nabíjaní musí byť v sieti GreenWay.

Program Energia Max

Pri programe „Energia Max“ sa opäť jedná o mesačný program. V rámci tohto programu sa platí pravidelný mesačný poplatok 24,90€. Cena za 1kWh pri štandardnom DC nabíjaní (od 40 – 150 kW) je nižšia ako pri programe „Energia Plus“ a činí iba 0,29€ + až pri presiahnutí 90 minút nabíjania sa začína uplatňovať časový poplatok 0,10€ za minútu. Pri AC nabíjaní je sadzba za 1kWh 0,25€ + pri presiahnutí 180 minút nabíjania sa začína uplatňovať časový poplatok 0,10€ za minútu nabíjania. Výhodou tohto programu je možnosť „Roamuj za svoje ceny“, čo znamená, že môžete nabíjať na roamingových staniciach na Slovensku i v zahraničí za ceny ako v sieti GreenWay. Pozor! Aj tu platí tzv. „fair use policy“, kde aspoň polovica zo všetkých nabíjaní musí byť v sieti GreenWay.

Program Energia Standard

V programe Energia Standard sa cena odvíja od nabitej energie. Pri štandardnom DC nabíjaní (od 40 – 150 kW) je cena za 1kWh 0,49€ + pri presiahnutí 45 minút nabíjania sa začína uplatňovať časový poplatok 0,10€ za minútu. Pri AC nabíjaní je sadzba za 1kWh 0,25€ + pri presiahnutí 180 minút nabíjania sa začína uplatňovať časový poplatok 0,10€ za minútu nabíjania.

Program Energia Plus

Pri programe „Energia Plus“ sa jedná o mesačný program. V rámci tohto programu sa platí pravidelný mesačný poplatok 14,90€. Cena za 1kWh pri štandardnom DC nabíjaní (od 40 – 150 kW) je nižšia ako pri programe „Energia Standard“ a činí iba 0,34€ + až pri presiahnutí 60 minút nabíjania sa začína uplatňovať časový poplatok 0,10€ za minútu. Pri AC nabíjaní je sadzba za 1kWh 0,25€ + pri presiahnutí 180 minút nabíjania sa začína uplatňovať časový poplatok 0,10€ za minútu nabíjania. Výhodou tohto programu je možnosť „Roamuj za svoje ceny“ čo znamená, že môžete nabíjať na roamingových staniciach na Slovensku i v zahraničí za ceny ako v sieti GreenWay. Pozor! Aj tu platí tzv. „fair use policy“, kde aspoň polovica zo všetkých nabíjaní musí byť v sieti GreenWay.

Aká je cena nabíjania na našich GreenWay staniciach?

Naši zákazníci si aktuálne môžu vybrať z troch cenových programov, kde sa rozlišujú cenové úrovne podľa výkonu nabíjacej stanice. V rámci programu „Energia Standard“ platíte za nabitú energiu. Pri programoch „Energia Plus“ a „Energia Max“ platíte okrem nabitej energie aj pravidelný mesačný poplatok, avšak cena za kWh je nižšia. To znamená, že čím viac nabíjate, tým menej za kWh zaplatíte.  Kompletný prehľad našich programov pre nabíjanie si môžete pozrieť tu. Staré cenové programy ONE a ENERGIA sa dajú využívať do 30.11.2019. Cenník starých programov nájdete tu.

Program ONE

V Program ONE sa cena odvíja hlavne od času nabíjania. Pri DC nabíjaní sa platí poplatok 5,-€ za každých začatých 45 minút nabíjania + 0,13€ za 1 minútu. Pri AC nabíjaní sa platí poplatok 1,-€ za každých začatých 90 minút nabíjania + 0,04€ za 1 minútu, ak nabíjací výkon je nižší ako 11kW, alebo +0,08,-€ za 1 minútu, ak nabíjací výkon je vyšší ako 11kW.

Program ENERGIA

V programe ENERGIA sa cena odvíja hlavne od energie spotrebovanej pri nabíjaní. Pri DC nabíjaní je cena za 1kWh 0,45€ + pri presiahnutí 45 minút nabíjania sa začína uplatňovať sadzba 0,10€ za minútu. Pri AC nabíjaní je sadzba za 1kWh 0,30€ + pri presiahnutí 180 minút nabíjania sa začína uplatňovať sadzba 0,10€ za minútu nabíjania.

Ako sa platí za nabíjanie?

Na začiatku každého mesiaca Vám vystavíme sumárnu faktúru za nabíjania počas celého minulého kalendárneho mesiaca. Faktúra Vám bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii. Fakturovaná suma bude zároveň automaticky stiahnutá z Vašej platobnej karty uvedenej pri registrácii.

Kde si môžem pozrieť históriu svojich nabíjaní?

Históriu svojich nabíjaní nájdete vo Vašom konte v mobilnej aplikácii alebo v Client Zone, v časti “Minulé nabíjania”. Tu si môžete skontrolovať čas nabíjania, množstvo nabitej energie a lokalitu, kde ste nabíjali.

Čo mám urobiť ak chcem zmeniť program, ktorý využívam?

Aktivovaný program si viete zmeniť kedykoľvek po prihlásení do Vášho konta prostredníctvom mobilnej aplikácie alebo Client Zone. Pri webovom zobrazení v časti „Môj účet“ ,v pravej časti stránky si zobrazíte zoznam vodičov. V mobilnej aplikácii si zoznam vodičov zobrazíte si kliknutím na možnosť „Profil“ a  následne na možnosť „Môj účet“ zobrazíte zoznam vodičov“-. (v prípade, že ste prihlásení ako klient - vodiči zoznam vodičov nevidia). Kliknutím na konkrétneho vodiča sa Vám zobrazí možnosť zvoliť mu nový cenový program. Zmenu cenového programu môže vykonať iba náš klient.

Roaming – využívanie služieb na zahraničných partnerských nabíjacích staniciach

Otvoriť v novom okne

Čo znamená možnosť „Roam like at home“ – „Roamuj za svoje ceny“?

„Roam like at home“ alebo „Roamuj za svoje ceny“ je nový prístup k nabíjaniu v rámci siete iných poskytovateľov služieb nabíjania. Pri mesačných programoch sa môžete nabíjať na nabíjačkách všetkých našich roamingových partnerov (napr. partnerské siete v zahraničí, ale aj na Slovensku) za rovnaké ceny ako v sieti GreenWay. Platí samozrejme „fair use policy“ a väčšina nabíjaní musí prebiehať v rámci siete GreenWay. V opačnom prípade môžu byť ceny upravené.

Čo je roaming a ako funguje?

Roaming Vám umožňuje využívať služby našich partnerských nabíjacích staníc v zahraničí, bez potreby registrovať sa v každej sieti zvlášť. Ak ste naším zákazníkom, roaming Vám umožní cestovať po Európe a nabíjať sa na našich partnerských staniciach pomocou Vašej GreenWay nabíjacej RFID karty/kľúčenky. Zoznam našich roamingových staníc nájdete tu. !Pozor! Nabíjanie na niektorých roamingových staniciach viete spustiť iba prostredníctvom RFID karty/kľúčenky!

Kde môžem nájsť aktuálnu dostupnosť staníc roamingových partnerov?

Aktuálnu dostupnosť staníc roamingových partnerov nájdete na web stránkach jednotlivých partnerov. Zoznam našich roamingových partnerov nájdete tu.

Aké sú roamingové ceny a ako sa účtujú?

V rámci našich mesačných programov môžete využívať nabíjanie u našich roamingových partnerov za ceny ako doma! Toto zahŕňa nabíjanie po celej Európe, napríklad nabíjanie v Rakúsku v sieti Smatrics, využitie európskej siete ultrarýchlych nabíjačiek Ionity alebo nabíjanie na Slovensku v sieti ZSE. Na toto všetko a oveľa viac Vám stačí jediná registrácia v sieti GreenWay. Platí samozrejme „fair use policy“ a väčšina nabíjaní musí prebiehať v rámci siete GreenWay. V opačnom prípade môžu byť ceny upravené. Ak nemáte aktivovaný mesačný program a využívate program „Energia Standard“, platia pre Vás u našich roamingových partnerov iné ceny. Aktuálnu cenu si viete vždy skontrolovať po kliknutí na danú lokalitu v mobilnej alebo webovej aplikácii.

Môžem využívať roamingové služby aj bez nabíjacej karty/kľúčenky?

Nie. Roamingové služby je možné využívať iba s Vašou nabíjacou GreenWay kartou.

Technické otázky

Otvoriť v novom okne

Aké konektory sa používajú na GreenWay staniciach?

Všetky naše rýchlonabíjacie stanice sú vybavené dvomi DC konektormi (CHAdeMO a CCS2) a jedným konektorom pre AC nabíjanie (Type 2). Na ultrarýchlych nabíjacích staniciach je možné nabíjať s výkonom až 150kW na CCS2 konektore. Naši partneri na Slovensku sú zväčša vybavení AC konektorom Type 2. Pri partnerských staniciach býva potrebné mať vlastný nabíjací kábel. Partnerské stanice sú na mape v mobilnej a webovej aplikácii zobrazené ikonkou „P“. Po kliknutí na nabíjaciu stanicu sa zobrazia podrobnejšie informácie.

Aký je nabíjací výkon na GreenWay staniciach?

Na väčšine našich staníc s DC konektormi (CHAdeMO, CCS2) je maximálny výkon 50kW. Ultrarýchle nabíjacie stanice umožňujú nabíjanie až 150kW na CCS2. Pri AC nabíjaní (Type 2 konektor) majú stanice výkon do 22kW. Stanice našich partnerov na Slovensku mávajú zväčša výkon 22kW.

Čo ovplyvňuje maximálny výkon našich nabíjacích staníc?

Maximálny výkon nabíjacích staníc závisí od viacerých faktorov ako: technické obmedzenia samotného vozidla, technické obmedzenia lokality, stav nabitia batérie (čím je batéria viac nabitá, tým je nabíjací výkon menší), teplota okolia (v prípade mínusových teplôt je nabíjací výkon nižší), prípadne nabíjanie viacerých vozidiel na jednej nabíjacej stanici (nie všetky nabíjacie stanice dokážu nabíjať viacero áut plnou rýchlosťou).

Čo mám robiť ak môj konektor nie je kompatibilný so žiadnym káblom na nabíjacej stanici?

V takomto prípade môžete použiť špeciálny adaptér. Adaptéry sa však na našich nabíjacích staniciach nenachádzajú. V takom prípade je potrebné priniesť si Váš vlastný adaptér. Pri nabíjaní na naších nabíjacích staniciach je dovolené používať iba oficiálne adaptéry. Každopádne, v prípade akýchkoľvek otázok, neváhajte nás kontaktovať na tč. +421 233 056 236 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu [email protected]

Ako dlho trvá nabíjanie na nabíjacích staniciach GreenWay?

Zväčša nabitie na 80% kapacity batérie vozidla ako je Nissan Leaf DC s výkonom do 50kW trvá 30 minút. Každopádne, v skutočnosti rýchlosť nabíjania závisí od mnohých premenných a preto je ťažké presne určiť čas potrebný na úplné nabitie. Tieto podmienky zahŕňajú zvolený typ nabíjania (DC či AC nabíjanie), kapacitu batérie, úroveň nabitia, teplotu okolia a prípadne, či sa zároveň nabíjajú na tej istej nabíjacej stanici iné vozidlá (nie všetky nabíjacie stanice dokážu nabíjať viacero áut plnou rýchlosťou).

Prečo nabíjací výkon klesá počas môjho nabíjania?

Nabíjací výkon klesá čím je batéria viac nabitá. Keď je batéria nabitá na viac ako 80%, pokles výkonu nabíjania je veľmi rýchly (z dôvodu ochránenia batérie). Nabíjací výkon môže klesnúť, ak sa na nabíjacej stanici nabíja ďalšie vozidlo súčasne (nie všetky nabíjacie stanice dokážu nabíjať viacero áut plnou rýchlosťou).

Ako môžem sledovať priebeh nabíjania?

Informácie o čase nabíjania a nabitej energii sa zobrazujú na obrazovke nabíjacej stanice. Ak nabíjanie začnete prostredníctvom mobilnej alebo webovej aplikácie, môžete tu sledovať aj priebeh nabíjania.

Odpojí sa konektor automaticky, po nabití auta?

Nie, konektor sa automaticky neodpojí. Najskôr je potrebné nabíjanie ukončiť použitím nabíjacej karty/kľúčenky alebo v mobilnej/webovej aplikácii a následne je bezpečné z auta odpojiť nabíjací konektor. Nabíjanie sa našťastie nedá vypnúť príliš neskoro – baterka sa vďaka ovládaciemu systému batérie, ktorý dozerá na nabíjanie, nemôže preťažiť. Ak však necháte vozidlo pripojené príliš dlho, môže sa Vám to prejaviť na faktúre.

Môžem nabíjať svoj automobil pri daždi/snehu, počas búrky?

Áno, nabíjanie je možné aj počas nepriaznivého počasia, nakoľko naše nabíjacie stanice sú vybavené ochranou voči nepriaznivým vplyvom počasia.

Ovplyvňuje vonkajšia teplota rýchlosť a výkon nabíjania?

Áno, čím je nižšia teplota, tým pomalšie nabíjanie prebieha.

Zákaznícky servis

Otvoriť v novom okne

Je zákaznícky servis dostupný non-stop?

Áno, technický servis je dostupný 24/7! Ak máte problémy s nabíjaním, neváhajte nás kontaktovať kedykoľvek. Na ostatné otázky Vám radi odpovieme v priebehu pracovného týždňa. Môžete nám zavolať na číslo +421 233 056 236, napísať nám na [email protected] alebo vyplniť kontaktný formulár na našej stránke.

Čo mám robiť, ak nabíjanie nefunguje alebo nemôžem spustiť nabíjanie?

V prípade naliehavého problémá nás, prosím, kontaktujte telefonicky na +421 233 056 236. Všetky ostatné situácie, či otázky nám môžete poslať e-mailom ([email protected]) alebo vyplnením kontaktného formuláru na našich stránkach.

Čo robiť, ak je parkovacie miesto pre nabíjanie elektromobilu obsadené nie-elektrickým autom?

V takomto prípade môžete zavolať políciu. Naše parkovacie miesta sú rezervované iba pre elektromobily a ich nabíjanie. Obdobne ako keď je miesto rezervované pre iné vozidlo.

Chcete nabíjačku?

Otvoriť v novom okne

Chcel by som nabíjačku na svojom pozemku/pre svoju firmu, čo mám robiť?

Ak máte záujem o nabíjaciu stanicu, prosím kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára na našej stránke https://greenway.sk/kontakty/, emailom na [email protected], alebo telefonicky na čísle +421 2 330 56 236

Aké typy nabíjačiek ponúka GreenWay pre svojich klientov?

V ponuke máme rôzne typy pre DC, či AC nabíjanie, ktoré môžu využiť majitelia reštaurácií, hotelov, kaviarní, parkovísk, nákupných centier, či diaľničných odpočívadiel. Všetky nabíjačky, ktoré máme v ponuke spolu s ich popismi nájdete na našej stránke tu.

Ponúka GreenWay aj prevádzkové služby alebo len buduje nabíjačky?

Je na vás, do akej miery chcete využiť naše služby: GreenWay ponúka komplexné služby. Pomôžeme s výberom stanice, dodáme a nainštalujeme stanicu, zapojíme ju do siete GreenWay, aby bola viditeľná a zdielateľná s ostatnými užívateľmi siete. V prípade záujmu poskytujeme aj správu, zúčtovacie služby, monitoring, servis a údržbu stanice.